2014. március 9., vasárnap

Öröm-boldogság

Sokan vagyunk már itt, köszönet érte Nektek. Biztos mindenki más okból olvassa a blogot, azoknak akik erőt szeretnének meríteni a történetemből, írom most ezt a bejegyzést. Tudjátok, hogy milyen módon próbáltam a korai klimaxomat megszüntetni, örömmel jelentem sikerült :)))))) A hőhullámok már rég elmúltak, és tegnap este visszaállt a ciklusom is. Győztem :) és "tudományos bizonyítást" nyert, hogy a módszer és az eszközök amiket választottam működnek. Tudom sokan gondoltátok azt, hogy a hőhullámok eltűnése még nem bizonyíték, talán picit én is, viszont azt hiszem ezzel már nem vitatkozhatunk. Megtagadtam a hormon kezeléseket,helyette az energetikai kezelések és energetikai gyakorlatok világát választottam. Azt hiszem az útról amire léptem nem térek le már sosem, mert az életem számos terén,minden emberi kapcsolatomban, de legfőképpen bennem nagyon pozitív változásokat hozott. Tanulni valóm ezen a téren kitart talán életem végig, de rendkívül hasznos és izgalmas a tananyag. Ha bármelyikőtök aki olvassa, és úgy érzi Neki is valami hasonlóra van szüksége, tanácsot, ötletet szeretne, keressetek bátran. Kívánom, hogy érezzétek azt az örömöt és boldogságot, akár gyógyulás, akár egy fontos lépés megtétele kapcsán, amit én érzek tegnap este óta :))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése